نمکی 95

مرجعی بسیار مفرح در زمینه ی مطالب روز

نمکی 95

مرجعی بسیار مفرح در زمینه ی مطالب روز

خواص سیاه دانه و درمان 1000 درد با “سیاه دانه”

تمام خواص و فواید سیاه دانه

سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.

سیاه دانه چیست؟

سیاه دانه طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می کردند. مصرف سیاه دانه برای زنان شیرده مفید است زیرا باعث افزایش ترشح شیر می شود. نام های دیگر سیاه دانه، سیاه تخمه، سرنیچ سیاه، سنوخ سیاه، کمون اسود، شونیز، شونوز و کمون هندی است.

سیاه-دانه

  ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نصب ویندوز7

نتیجه تصویری برای آموزش تصویری نصب ویندوز7


ناطقان: با روی کار آمدن سیستم عامل های جدید مایکروسافت شاید از خود سوال کنید که دیگر نیازی به یادگیری نصب ویندوز 7 نباشد.ولی هنوز هم بسیاری از افراد و حتی شرکت ها و سازمانها بر روی کامپیوتر شخصی از این سیستم عامل استفاده می کنند.بنابراین  در این بخش سعی کرده ایم تا به بررسی و معرفی چگونگی نصب ویندوز 7 توسط خود کاربر به صورت ساده و راحت بپردازیم.خرید رپورتاژ

  ادامه مطلب ...

طرز تهیه حلوای آناناس

حلوا از دسرهای خوشمزه و سنتی ایرانی است که اغلب برای سفره افطار و یا مراسم های ختم تهیه میشود. درست کردن حلوا روش های متنوعی دارد و در شهرهای مختلف با روش های متفاوتی آماده میشود. در این مطلب قصد داریم یک حلوای متفاوت با نام حلوای آناناس را به شما عزیزان آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.


مواد لازم برای حلوای آناناس:

  • آرد سمولینا: 1/2 پیمانه
  • آناناس خرد شده: 1/2 پیمانه
  • پوره آناناس: 1/2 پیمانه
  • روغن کرمانشاهی یا کره: 3 قاشق غذاخوری
  • شکر: 1/2 پیمانه
  • زعفران: 6 رشته
  • کشمش طلایی: 1 قاشق غذاخوری
  • شیر: 1 پیمانه
  •  بادام هندی: 5 تکه

ادامه مطلب ...

مضرات سیگار الکترونیکی را جدی بگیرید/وجود ترکیبات سرطانزا

مضرات سیگار الکترونیکی را جدی بگیرید/وجود ترکیبات سرطانزا


رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نسبت به مضرات و معایب مصرف سیگار الکترونیک هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا حیدری، با بیان این مطلب که سیگارهای الکترونیکی در جهان با هدف کاهش مصرف سیگارهای سنتی وارد بازار شدند، گفت: برخلاف تصور افراد این سیگارها برای سلامتی انسان ضرر دارد و طبق هشدار سازمان جهانی بهداشت مواد معطر موجود در سیگارهای الکترونیکی به سلامت افراد آسیب می‌رساند.

ادامه مطلب ...

مربای به خوشمزه

bijade.com-tarz tahie moraba beh

مواد لازم مربای به خوشمزه:

شکر: یک کیلو

به: یک کیلو

آب لیمو تازه: نصف فنجان

هل کوبیده: یک قاشق مربا خوری

   ادامه مطلب ...