نمکی 95

مرجعی بسیار مفرح در زمینه ی مطالب روز

نمکی 95

مرجعی بسیار مفرح در زمینه ی مطالب روز

باقالی پلو با گردن : طرز تهیه “باقالی پلو با گردن” رستورانی

دسته غذاهای باقالی پلو چه با گوشت چه با ماهیچه و همچنین با گردن از جمله خوشمزه ترین وعده های ایرانی می باشند که به صورت بسیار بالا در رستوران ها و مراسمات طبخ می شود , ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید تا

طرز تهیه  باقالی پلو با گردن  را به صورت خانگی اما با طعم رستورانی آموزش دهیم:

باقالی پلو با گردن

 

ادامه مطلب ...

باغی پر از گل به نشانه عشق و علاقه به همسر (عکس)

مردی ژاپنی برای ابزار علاقه و ثابت کردن عشق خود باغی پر از گل خوشبو ایجاد کرد تا همسر خود را از افسردگی و خانه نشینی نجات دهد.

به گزارش تالاب : خانم و آقای کاروکی به عنوان دامدار زندگی شادی در مناطق روستایی ژاپن به همراه دو فرزندشان داشتند که این خیلی خوب بود. آنها هر روز صبح زود با هم بیدار می‌شدند و به 60 گاوشان رسیدگی می‌کردند. آنها به سختی زمانی برایاستراحت پیدا می‌کردند اما امیدوار بودند وقتی بازنشسته می‌شوند با هم دور ژاپن را سفر کنند.

ادامه مطلب ...

آشنایی با مهم‌ترین دیدنی‌های کوراسائو

وراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری  این کشور بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

ادامه مطلب ...