نمکی 95

مرجعی بسیار مفرح در زمینه ی مطالب روز

نمکی 95

مرجعی بسیار مفرح در زمینه ی مطالب روز

آبشارهای زیبای ایران (سردابه )

آبشار سردابه در 28 کیلومتری غرب شهر اردبیل واقع شده است. ارتفاع آن حدود 15–20 متر و حجم جریان آن نسبتاً اندک و محدود به خروجی چند چشمهٔ بالادست است. این آبشار از جاذبه های گردشگری استان اردبیل است [1] این آبشار در نزدیکی آبگرم معدنی سردابه قرار دارد. دمای آبشار سردابه در حدود 35 درجه سانتی گراد است. این مکان یک منطقه طبیعی در دامنه های سبلان و از سالیان دراز در این منطقه موجود می باشد. چشمه سردابه در 25 کیلومتری شمال غرب شهر اردبیل، در روستای سردابه واقع شده است. ارتفاع چشمه از سطح دریا 1840 متر است و چشمه در روی دامنه قرار دارد. ظاهر آب شفاف، کمی ترش مزه و بیرنگ می باشد. از کاتیون های آن سدیم و کلسیم و از آنیون های آن سولفات و بی کربنات است.

برگرفته از ویکی پدیا 

 

آبشار سردابه کجاست,عکس های آبشار سردابه اردبیل

زندگینامه سام درخشانی

سام درخشانی  دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

برگرفته از ویکی پدیا

  ادامه مطلب ...

درماتیت پوستی بلای آشپزی برای پوست

درماتیت پوستی ، علایم درماتیت پوستی

درماتیت پوستی نوعی التهاب پوستی است که به دلایل و علل متفاوتی بروز می کند و انواع مختلفی دارد. آشپزها و نانواها به دلیل شرایط شغلی بیشتر در معرض این بیماری هستند.


ادامه مطلب ...

15 نشانه هوش هیجانی که می توانید در خود پیدا کنید

از دست دادن کنترل احساسات اتفاق دور از ذهنی نیست و برای خیلی ها رخ می دهد. به همین دلیل است که هوش هیجانی اهمیت بسیار زیادی می یابد. توانایی شناسایی احساسات دیگران و خود، درک تأثیر قدرتمند این احساسات و استفاده از این اطلاعات برای هدایت نحوه ی تفکر و رفتار، می تواند احتمال دستیابی موفقیت آمیز به اهداف را به شدت افزایش دهد.


 15 نشانه هوش هیجانی بالا که ممکن است در خود پیدا کنید


ادامه مطلب ...

مفیدترین مواد غذایی برای افراد بالای 50 سال

کلسیم ، ‌ویتامین D
بهترین کار برای پیشگیری از مشکلاتی که با افزایش سن بروز می کنند داشتن تغذیه مناسب و گنجاندن یک برنامه غذایی مفید می باشد.

 
ادامه مطلب ...